Shopping

Är hur trött som helst nu! Var ju barnvakt igår och det fick jag vara ända tills imorse! Elias kom och väckte mig vid klockan 8 och jag tror jag somnade vid 2-3 tiden inatt...
När jag sen kommer hem från barnpassningen så messar min faster och frågar om jag vill följa med henne på stan och kolla kläder, visst visst, sagt och gjort. Kom hem vid 5-tiden och har bara slöat framför tvn sen dess!

Dom här sötsakerna kom jag hem med till Sibelle;


Sen köpte jag ett par heta cykelbyxor från H&M också, vanliga svarta med transparant(?) tyg nertill. Men jag orkade inte ta kort på dom, tror att jag ska lämna tillbaka dom igen. haha
Skickade ju faktiskt efter ett par blommiga cykelbyxor från nelly i förrigår, vill jag ha ett par svarta kan jag lika gärna klippa i ett par av mina hundra miljoner svarta tights eller liknande. Man får inte vara dum!
När som helst kommer Simon hem. Saknar han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0