Nu har jag sett klart Halvblodsprinsen!

Det blev en heldag med Ullis idag. Jag gjorde ett tappert försök att sola mina bleka ben men kom tyvärr ut försent. Solen hade näst intill gått i moln... Vi har vart på IKEA och fått lite inspiration till våra nya hem (Ullis ska också flytta) och ätit korv. Ja, vi har gjort massor idag helt enkelt! haha
Jag sov hur dåligt som helst inatt, vaknade upp hela tiden. Gick upp på riktigt vid 1. Usch.
Imorgon är Simon ledig så är det fint väder ska jag fortsätta jobba på brännan. Jag ser verkligen förfärlig ut!! Ullis höll med mig! Haha Jag är med andra ord en riktig blekfis, speciellt bredvid henne!!
Aja, Sibelle ligger och ropar på mig så nu ska jag hoppa i säng!

(Jag har ordnat kameran!! Jiho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0