n a m n a m

Jag lagar mat, marinerad fläskfilé med potatis och bea (hot!). Vill att mamma ska smaka hur underbart gott köttet blir med Santa Marias marinader (som Emilie introducerade mig för!!) haha. Jag tippar på att maten blir klar lagom till 5. MMmmmmMMMmmm


Jag ska inte dricka igen förns jag har ammat klart helt och hållet. Det är verkligen inte värt allt besvär! Brösten blir sprängfyllda, så man måste springa och pumpa med jämna mellanrum, men det värsta är smärtan! Usch. Dom börjar ganska precis återgå till det normala. Fyfan vad ont jag har haft. Inte värt det!

Kommentarer
Postat av: emilie

GOTT :D

asså hur kunde du INTE bli full ? :S

jag va på systemet igår ;)

2010-05-01 @ 20:25:03
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0