Latmaskar eller livsnjutare? . .      Livsnjutare!

Jag kommer verkligen inte ha gjort någonting idag! Det är väldigt skönt faktiskt...
Eller okej, har ju handlat. Men handla är kul! Jag har ju faktiskt kollat runt på möbler att fylla ut vår nya lägenhet med också (vi har bestämt oss nu!), vilket iof också är kul! haha Har kikat runt på hemsidor som IKEA, Jysk & Blocket... Men hittar väl inte direkt något som jag "bara måste köpa". Eller en säng från IKEA förståss, MALM. Älskar den och SKA köpa den i vit! Men får se vad jag får i födelsedagspresent först! ...eftersom både pappa och mamma vet att jag är förälskad i sängen! Har velat ha den ett tag, så drömma kan man ju alltid! haha

Nejdå, mina föräldrar brukar faktiskt köpa det dom tycker att vi ska ha, och för att vara ärlig så är det roligare! Jag tycker att det roligaste med att få presenter är att inte vara medveten om vad man får. Så får man alltid det man önskar sig så vet man ju att man alltid får det man önskar sig..? Inte kul!

Min dag förgylls av att Simon är ledig hela helgen! Så jag går bara runt och lallar, fördriver tiden genom att titta på skit tv i väntan på att han ska komma hem. Jag är nöjd! Men viktigast av allt... Sibelle är också nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0