Hej kameran

Vi har handlat idag. Benjamin har varit här. Ah...

Jag köpte jag toffsar till Sibelle, hon får luggen i ögonen ibland så jag tänkte att jag skulle se hur hon såg ut i toffs!...

Simon tyckte såhär: "Hon ska INTE ha toffs!" haha

Jag förstår faktiskt vad han menar, hon ser väldigt annorlunda ut. Men jag tycker hon var söt i det ändå! Men jag kan erkänna att jag gillar "sneluggen" bättre jag med. Det e så sött! Ska försöka hitta nåt fint hårspänne istället...

Imorgon ska jag klacka om mina skor, hämta ut studentpresenterna till Ronny och Linda på stan, hitta några fina gossedjur eller liknande att hänga runt halsen på studenterna osv.............
Jag beställde ett par fina cykelbyxor och en nice tunika från Nelly idag (tänkte ha tunikan på Shirins student). Hoppas dom är fiiiiina!
Nu ska jag diska! Imorgon kommer prästen och pratar med oss inför dopet, då måste det vara fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0