God morgon alla morgontrötta!

Här sitter jag alldeles klarvaken! (inte direkt men nästan...)
Vågar inte sova längre, är rädd att inte hinna med allt. Ska följa med faster och farbror på en promenad med hundarna innan jag börjar göra mig i ordning. Jag var jätte nära på att messa att jag inte orkar(!!), ville somna om igen! Men bestämde mig för att gå upp iaf till slut... Vid 9-tiden kommer Simons mor och hämtar Sibelle och direkt därefter ska jag hämta "fot buketten" på interflora. Sen beger vi oss härifrån vid 10-tiden...


Jag drömde en konstig dröm inatt...
Någon sa till mig att jag hade rejält smutsiga öron så jag gick snabbt in på första bästa toalett och kollade! Det visade sig att jag hade två små svarta stenar, formade som ödlor i örat. Det var därför det såg mörkt ut. När jag plockade ut dom var dom alldeles kladdiga av vax så jag skämdes skit mycket över att ha "gått runt så hela dagen"...
Sen ringde min väckarklocka. Det första jag gjorde när jag vaknade var att känna i mina öron och det var som tur var varken ödlor av sten eller vax i dom! haha
Knäpp dröm! Undrar varför jag drömde den?! Kan det vara ett tecken på någonting? Haha



Något i den stilen, fast i svart putsad och slät sten och utan nyckelring så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0