Födelsedagen

Så, nu har sista gästen gått. Dagen har varit väldigt intensiv, hela helgen rättare sagt. Har ju firat sen i lördags för att få med alla människor som vill uppvakta mig, haha.

Dagens firande började redan klockan halv 11 på förmiddagen, då kom mormor. Ullis kom bara 30 minuter efter med både tårta och en blombukett, helt utan förvarning! Gissa om man blev chockad!?
Shirin var ju redan här och vid 4-tiden kom även Evin och Anna (också utan förvarning). Efter dom kom andra halvan av Simons familj samt farmor och faster. När Simon kom hem från jobbet hade han med sig Alexandra (utan förvarning) och en jättesöt "smultron-blomma"! (alltså en krukväxt som det växer smultron på!! Skitsöt!)

Jag hade ju inte förväntat mig att alla "ovannämnda" skulle komma, så det blev ju helt klart en överraskning! Det var kul! Jag fick en massa fina presenter, det var ju också kul! Ett gratulationskort skickat från malmö, det var fint!
Dagen har varit väldigt händelserik och trevlig men nu är jag något slut kan man säga...
Nu har ni iaf fått en förkortad version av dagen, bättre än inget. Men i det stora hela så har jag precis som tidigare dagar, fikat och pratat.

Imorgon har jag tvättid och en jävla massa disk och stök att ta hand om, för det orkar jag inte ordna med ikväll!
Nu ska jag gå och mysa med Simon!



MVH

21-ÅRIGA TJEJEN! wihoooo (Not!)

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0