Dagen har gått fort fort så fort!

Ullis åkte hem för ungefär en halvtimme sen så nu väntar jag på att Simon ska sluta...
Vi har fortfarande sjukt mycket att prata om, man kände det när hon var tvungen att dra! "Men shit jag har mycket mer jag vill berätta". Så Ullis ska försöka ta sig hit nästa vecka igen, det blir skitbra!

Angående flytt så lutar det riktigt riktigt mycket åt Ja. Men vi ska bestämma oss helt i slutet av veckan!


Ett par broar till tryggheten har bränts för mig och Simon igår, men vi ska försöka bygga upp nya så snabbt som möjligt! Mer ingående än så kommer jag inte att skriva tyvärr...

Shit vad jag är sjukt osugen på att blogga asså! För det finns bara en sak jag vill blogga om egentligen. En jävligt fittig sak som har gått till på ett så sjukt dåligt sätt! Jag vill bara skrika, gapa och svära...och slå nån! men det känns verkligen som en föör personlig grej att skriva om på en så offentlig plats som bloggen! fuck it! Ni fattar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0