Studentpresenter: Check! (typ)

Kom hem för cirkus två timmar sen. Har handlat studentpresenter till alla utom en, skönt! Har även inhandlat kläder till dopet. Kändes bra i affären men får se vad jag tycker om det när jag provat det hemma igen, haha.
Studentpresent-kalaset gick på en hel del, 1600kr för att vara exakt, men fina saker är det! Riktigt fina! Kan ju inte skriva ut vad jag köpte än men... haha Det kommer väl fram så småning om...

Jag hittar verkligen ingen bild på klänningen som jag köpte. Men den här kjolen skulle jag gissa är från samma "serie" för klänningen är av samma tyg och allt. Klänningen har dragkedja fram och är allmänt söt iaf. Så nu är det bara för mig att jobba på brännan, annars blir det inte fint. (i värsta fall får jag köra på brun utan sol (!!!) haha) Får jag ordning på kameran så ska jag lägga ut en bild på klänningen sen.
(Jag köpte en BH idag också, yeeeeey!)
Simon står i köket och gör degen till Vdolký. Jag ska ta över sen och forma dom osv. Farbror, faster och farmor kommer ju hit och ska äta med oss...

Sibelle har varit jätte duktig hos mamma, mormor och gammelmormor idag. Hon har tydligen varit superglad hela dagen! Hon kommer hem igen lite senare ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0