Bordsdekoration

Nu har vi varit på föräldraträffen och sen handlat. Vi kom precis in från en promenad med Debbie. Jag gick förbi och kikade på blom-dekoration till dopet som ska ligga på borden... Jag har blivit stammis på interflora här i gottsunda! haha Men nu vet jag ganska exakt hur jag vill att det ska se ut iaf! Får se om jag beställer färdiga därifrån eller om jag bara köper blommor och smäller ihop någonting själv! Har kikat runt lite på internet och det verkar inte så svårt...

Begravningen igår var väldigt känsloladdad (såklart) och fin. Den blev antagligen exakt som Emilie velat ha den... Känns faktiskt som en stor lättnad att ha begravningen bakom sig nu. Det har varit konstigt att vänta så länge på den och sen har det självklart varit tungt. Men med tanke på hur fint och bra allt blev så är det numera en lättnad som sagt att ha den bakom sig. Nu ska jag fokusera på dop och studenter!


Något i den stilen är ett av alternativen. Blommorna ska iaf vara rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0