Blocket

Nu har alla gått och jag ordnade precis så att våra soffor hamnade på blocket! Jag och Simon har hittat nya, svarta i skinn som vi tänker köpa...

Jag har fått en symaskin, lite hygien-stuff  (som doftade persika) och ett par örhängen idag! Igår fick jag en vacker spegel med "bly infattning" (som pappa tyckte var väldigt viktigt att betona? haha), två fina ljuslyktor och pengar...
Imorgon (my birthday) kommer några till som vill uppvakta mig och Shirin kommer hit redan ikväll!
Idag skulle man iaf kunna sammanfatta min dag med fika & prat. Det är i stort sätt det enda jag gjort, fikat och pratat...

Honungs-stekta bananer med glass gjorde iaf succé hos många, det är ju så jädrans gott! Skippade tårta i år...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0