Appropå flummig...

Jag har varit lite halvt borta i huvudet i stort sätt hela dan! Bestämde med mormor att hon skulle komma och hälsa på mig på eftermiddagen och glömde helt bort det! Hon kom givetvis, men jag var ju på stan... Fick ganska dåligt samvete sen kan man säga, men har ringt och bett om ursäkt. Fick till svar att mitt minne är sämre än en gammal tants... haha För tillfället instämmer jag faktiskt, mitt minne är inte mycket att hänga i julgranen.
Jag får skylla på att det är mycket att komma ihåg just nu. Begravning på måndag (en hel del som ska ordnas från min sida inför den), föräldraträff den 25e och ja... typ de... haha. Jag suger. Nej, jag är övertrött. Men min "övertrötthet" kommer ju till någon nytta, den håller bloggen vid liv. Något värdelöst innehåll but still... it's alive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0