Nothing is good sometimes


Idag har jag gjort så mycket som......... ingenting.
Känner mig jätte slö assssssååå!
Den enda planen jag har för dagen är att storstäda sen när Simon kommit hem, tills dess ska jag bara chilla och njuta av mammaledigheten! Fortsätta att bara göra ingenting...

Men jag funderar på att baka, kanske morotskaka?
Hahaha! va fult att de rimma'!!!


En jävligt förkortat verision av vår helg; (Ifall jag inte hinner blogga vill säga)

Imorgon ska jag hämta lillebror Elias vid Katalin på eftermiddagen. Jag tror jag ska ta en runda på stan med honom i leksaksaffärer, känner för att köpa lite färglada saker till Sibelle som hon kan ligga och titta på, och kanske en "sån där" filt! We'll see...
Senare på kvällen, när pappa har hämtat Elias, bär det av mot Enköping för att fira Håkan. På lördagen åker vi till Västerås och äter ute och sen bio. På söndag under dagen är det kalas och på kvällen kommer nog Christer hem till oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0