Bad ugn-day!

Ugn är verkligen ett skitskumt och skitfult ord. Iaf om man säger det flera gånger på raken, då låter man som ett m*ngo.

UGN UGN UGN  . . !


Såhär blev mina och Shirins Cupcakes!
Med andra ord inte så fina, men vääääldigt goda! Tror min ugn håller på och kolar vippen, för när jag bakar så är det aldrig klart till den tiden då det egentligen skulle vart klart! Dom här "cupcakesen" blev något insjunkna i mitten och det tror jag har med att dom inte var riktigt färdiga att göra. Att jag sedan använde mig av bullformar istället för cupcakesformar gjorde väl inte saken bättre men...
Att dom blev insjunkna resulterade iaf i ett tjockare lager frosting för att få en jämn yta, det var ju nice, frostingen är typ godast!

Kommentarer
Postat av: Who?

Haha! Sitter här i natten och försöker plugga men fastnade på repeat sägandes "UGN, UGN, UGN" högt i min ensamhet. Du har rätt, man låter verkligen som ett mongo.



Nu ska jag plugga vidare. Det säger en del om hur tråkigt kemi är när jag fastnar på din blogg och dessutom tar mig tid till att kommentera.



PUSS



/An anonymous admirer

2010-03-19 @ 00:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0