Usch! Hata halvfabrikat!

Idag fick både jag och Simon för oss att dra till biblioteket och skaffa oss bibliotekskort... sagt och gjort!
Vi lånade varsin bok och några filmer... sen beställde vi ett spel till Xbox 360 också, Bully, som kommer till Gottsundas bibliotek inom en snar framtid!
Boken jag lånade heter Över näktergalens golv och jag har hittills bara läst 50 sidor, men den verkar bra!

Det känns so not me att springa och låna böcker på biblioteket haha! Men när det är så kallt ute och jag inte får på mig vinterkläderna och jag ändå är så stor och orörlig kan jag lika gärna sätta mig i något hörn och sitta kvar där tills jag måste äta, dricka, föda eller springa på toa! Med andra ord sitta och läsa...
Dagens mat blir iaf rotmos med senap och någon skinkbit!
muuums!! Både jag och Simon älskareeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0