Super-mommy

Jag tagit hand om Sibelle, hunden och lägenheten på samma gång! Känner verkligen att jag fått saker gjort idag! jätteskönt! Jag fick nämligen för mig att jag skulle hinna dammsuga, skura och handla idag och jag hann allt medans Sibelle tog sin 4-timmars-tupplur. Så idag är jag på asbra humör! Det enda som saknas här och nu är Simon ♥

Sibelle ligger och sover på mig för tillfället, mätt och belåten!



Snart kommer farmor Vigdis på besök så jag ska försöka få i Sibelle några droppar till innan dess och imorgon kommer Shirin och gör mig sällskap! wiihoo Ciao sålänge!


Kommentarer
Postat av: unique

det är ju så underbart när man hinner en massa. jag lycades igår, storstäda, tvätta oh laga mat

2010-01-29 @ 02:14:49
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0