Mat mat mat

Jag hade jävligt svårt att bestämma mig för vad vi skulle äta idag men tillslut blev det pasta med ost&skinksås. Jag kom på den ljusa idén när jag såg att vi hade en liten ostsnutt kvar och skinka som behövdes ätas upp i kylen... gott blev det!

Ni kanske tycker att mycket jag skriver i min blogg kretsar kring mat som jag vill äta/har ätit? Jag har faktiskt kommit på mig själv och det har blivit mycket mat nu dom senaste veckorna, men jag får skylla på att jag har brist på fantasi helt enkelt. Jag har inte mycket för mig om dagarna och som ni vet så "äta bör man annars dör man". Att planera dagens mat har därför blivit som ett litet mission för mig, det känns som en av dom vettigare grejerna jag gör under dagarna. Förhoppningsvis blir det ändring på det näääärsomhelst!

Om mina förvärkar var en 4:a på hur ont dom gör-skalan tidigare idag, så skulle jag vilja påstå att dom numera är en 5:a. Men vem vet... kanske bara är inbillning? Jag vill ju så gärna att dom ska göra SKITONT så jag kan åka in till BB (utan att skämmas) och bara klämma ut ungen! We'll see helt enkelt... jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0