Hot chocolate with cream and cheesy toasts

dvs min frukost... på engelska.


Jag vet inte hur många gånger jag vaknade inatt av irriterande "mensvärk". Jag antar att det är dom så kallade förvärkarna som satt igång. Dom håller fortfarande på med jämna mellanrum nämligen...
Dom gör inte jätte ont men tillräckligt ont för att det ska vara irriterande. Jag kanske är knäpp eller nåt, men när jag låg i sängen och verkligen kände efter ville jag verkligen att dom skulle göra ondare. Vill ju att något ska hända...
Jag är trött på denna eviga väntan!
Men förhoppningsvis håller det på och händer någonting nu? Och vem vet... jag kanske föder "redan" inatt?
Hope so!
Det vore bara förjävligt om det är falskt alarm...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0