Hoppas jag klipps bort!

Imorgon bär det av mot akademiska. Först ska vi på återbesök och sen ska vi hälsa på min gammelmormor, som ligger inne, för att visa upp Sibelle!

Idag tog jag mig ut med vagnen för första gången. As härligt med lite frisk luft! Jag & Simon blev intervjuade av SVT också, får se om dom visar det på lokalnyheterna ikväll? haha (hoppas inte!) Jag trodde dom bara skulle intervjua Simon så jag ställde mig en bit bort med vilje! Men när hon är klar med Simon trycker hon upp kameran framför mig också och börjar ställa frågor... jag visste knappt vad jag skulle svara! Som sagt, hoppas dom klipper bort mig.

Ikväll är det Paradise hotel.

Kommentarer
Postat av: emilie

varför blev ni det ? du får länka sen ;) så vi som inte bor i Uppland också kan se :D

2010-01-25 @ 19:23:34
URL: http://emilieforever.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej.



Tycker din blogg är jätte bra.



Får jag fråga en sak.. Va får du i föräldrapeng varje månad?

2010-01-26 @ 21:12:11
Postat av: unique

läste precis dom fl-berättelse. skönt att det inte tog längre tid. Min tog 4 timmar från första värken, men hade bara riktigt ont i 2 =) Lovely



Hur funar allt nu då? Amning. Sömn?

2010-01-27 @ 08:52:53
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Therese

Svar till Ulrika:



Tack!



Försäkringskassan håller fortfarande på och reder ut det... jag lär få svar på den frågan inom kort!



2010-01-27 @ 10:21:47
URL: http://tlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0