Godmorgon Godmorgon

Jag vaknade precis av att både mormor och mamma ringde mig. Dom påminner mig varje gång innan vi lägger på att "jag måste höra av mig så fort det börjar hända något" och JA! det tänker jag göra för 111e gången, men det har ju inte hänt något än... haha
Dom är gulliga! Och jag börjar fundera över om dom är mer nervösa än mig? Min nervositet har faktiskt inte kommit än... jag vet ju vad jag har att vänta mig, men självklart kan jag t.ex. inte föreställa mig hur ont verkarna kommer att göra, om dom ens gör så jätte ont på mig? Hur jag kommer att reagera ifall vattnet går? Men det är väl sånt man inte riktigt kan förbereda sig på, eftersom jag som sagt inte kan föreställa mig... men jag tror jag kommer hålla mig coooool!

Simon jobbar och senare idag kommer Daisy med sin Nathalie hit. Jag ska bjuda dom på korvstroganoff! Det är ett som är säkert!

peace

Kommentarer
Postat av: emilie

*värkarna ;)

2010-01-14 @ 12:26:41
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0