Farbror är här på en snabb visit...

Shit va dålig jag har varit på att uppdatera... sorry!
Imorrn fyller iaf Lillebror 18 och Shirin 21, så jag ska med mormor till enköping över dagen...
Idag har jag tvättat och städat.. känns som att jag vill ha det nystädat varje dag ifall att jag ska föda.. va skumt de låter haha.. vill komma hem till ett rent hem med bebisen lixom... men de kommer inte hålla i längden eftersom det är ett heldagsprojekt för mig att städa lägenheten!
Mamma hämtade hem Elaine idag, så hon tog med sig sängkläderna hon sytt till vaggan (super super supersöta!!) och sen det efterlängtade skötbordet! Imorgon tänkte jag faktiskt göra det jag ofta säger att jag ska göra men som jag aldrig gör... jag tänkte lägga ut kort på hur vi bor och på vaggan osv..! hihi Byes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0