#@*&%"

Okej, såhär ligger det till!
Jag har ingen aning vad arbetsförmedlingen sysslar med men jag var tydligen "avskriven" igen. Jag börjar fundera på om det är de enda dom gör?! Skriver in och av folk?!!!! Hur som helst... för att få en mammapeng baserad på mina tidigare löner måste jag ha haft kontakt med arbetsförmedlingen under den tid jag varit arbetslös. "Va tur att jag är inskriven då" tänkte jag när jag fick reda på det av försäkringskassan, men ringde ändå till afms kundtjänst för att få det bekräftat tidigare idag. Självklart har dom jävlarna lyckats Avaktualiserat mig som det så fint kallas!! Därför var jag dit och besökte dom och fick rådet att skicka en överklagan till Chefen på arbetsförmedlingen. Nu är det gjort och jag ska skicka min överklagan imorgon!! I hopp om att Chefen kan "ta tillbaka" att dom avaktualiserat mig. Ganska komplicerat... men kan dom det inte så får jag automatiskt den lägsta föräldrapengen som ligger på 180kr/dag (innan skatt!!!!!).


Ni ska få tjuvtitta på en liten del av vad jag skrivit i själva överklagan... får se om ni fattar något haha

 

Här är det som skrivs i brevet iaf, de bör ni fatta...

 

 

Skönt att ha ventilerat lite! Som sagt... jag hatar verkligen arbetsförmedlingen!!!!

Kommentarer
Postat av: emilie

omg, hoppas det löser sig ! jag väntar på ett brev från arbetsförmedlingen som jag måste läsa igenom innan jag skriver på massa papper som jag fick från försäkringskassan förra veckan... men det verkar inte komma nått, palla att man måste ringa och tjata på dom.

2010-01-12 @ 22:17:16
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0