En gammal favorit

Nu är Shirin påväg mot Enköping igen... Vi har ätit god mat, fikat och spelat monopol (jag vann överlägset!)...
Dagen har varit helt underbar! Eftersom Shirin kom hit (Såklart!!!!!) men också för att all skit med försäkringskassan är klart för nu!! Jag ska bara vänta på att en handläggare tar kontakt med mig... Underbart helt enkelt!

Ikväll är det paradise hotel, känns också fantastiskt! hihihih

 

En närmare bild på tårtan (som både jag och Shirin älskar!)

Fyllning:

*Hasselnötsmassa som du blandar ut med lite grädde

*Vaniljkräm eller mosad banan, välj själv!

Låter antagligen ganska skumt eller äckligt för vissa men... I love it!

Har ätit/älskat den sen jag var liten! MMMmmm...............................



Kommentarer
Postat av: Anonym

den ser god ut iaf ;) du måste berätta mer om försäkringskassan sen...

2010-01-11 @ 21:30:44
Postat av: martina

Grattis till komande bäbis:) kolla gärna in min blogg och kommentera lite;)

Lycka till!

2010-01-11 @ 21:42:31
URL: http://mittlivsomtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0