Diinglisar (av Teddykompaniet)

Jag har ett problem!

När min gode vän Yssa följde med på ultraljudet fick jag och Simon en liten present av henne i form utav en Diinglis. Diinglisar finns i ca 8 olika serier där en serie innehåller ca 8-10 olika saker. Vi fick världens sötaste små kanintofflor! Jag blev kär i dom på en gång för jag hade spanat in Diinglisarna innan och bestämt att jag skulle ha en komplett serie men visste bara inte med vilket djur... så nu när jag fick kanintofflor var det givet att jag skulle fortsätta köpa kaninserien!

När min gode vän Emilie var på besök nu över nyår så bestämde hon och hennes mamma sig för att ge bebisen en liten present... en Diinglis. Den här gången en supersöt speldosa i kattserien!



Speldosan / Tofflorna


Som sagt så var det givet att jag skulle köpa kaninserien eftersom jag ändå tyckte att den serien va en av dom sötaste, men självklart var jag lika sugen på kattserien eftersom den är rosa och det jag går och bär på är antagligen en liten flicka! Mitt problem är alltså att jag känner mig dragen åt båda hållen och vet verkligen inte vilken serie jag ska fortsätta köpa... får jag en liten pojke blir det ganska lätt att välja, men nu är det antagligen inte det! Så jag antar att jag får vänta och se...?!!!!

Dagens I-lands problem, helt klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0