Dagens Craving?

Idag var jag sinnessjukt sugen på fiskpinnar ... !?!?!?
As skum grej att vara sugen på egentligen, men självklart var jag tvungen att köpa hem och tillaga det. Jag tror fan aldrig jag stått ut annars!!
Så dagens (enligt mig själv) ganska otippade måltid blev med andra ord:
Fiskpinnar, hemmagjord potatismos & remouladsås

Simon blev inringd för att jobba idag och slutar klockan fyra. Eftersom han är barnslig och vägrar äta fisk... måste jag laga något annat till honom. Som tur är har vi färdiggjorda biffar i frysen så jag steker nog på dom till potatismoset!
Som jag skrev tidigare har jag varit och handlat idag också och sen har jag precis dammsugat. Så det som står kvar på "Att göra listan" för idag är: Äta så mycket semlor jag orkar! Utöver det ska jag bara ta det lugnt!

Goodbyes

Kommentarer
Postat av: emilie

HAHA dammsugat xD



guess what, vi käkade fiskpinnar igår moaha

2010-01-19 @ 16:14:02
URL: http://emilieforever.blogg.se/
Postat av: emilie

det gjorde jag inte heller, förrens jag träffade jaqub...

2010-01-19 @ 23:53:09
URL: http://emilieforever.blogg.se/
Postat av: ulla

guud va avensjuk jag ar, semlor!! aaah vill ha vill ha, at ngra till mig. gissar att du ar pa sjukhuset eller snart kommer va pa sjukhuset. puss kram

2010-01-21 @ 04:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0