Bröstmjölk

När Sibelle föddes vägde hon 3440g och var 49 cm lång.
Nu, 8 dagar senare, väger hon 3685g och är 51,5 cm lång.
Allt ser väldigt bra ut!


Målet för idag blir att köpa en nappflaska att kunna mata med (tänkt till Simon)! Sibelles favorittutte är så fylld med mjölk så jag har börjat samla upp mjölken som bara rinner i en "kåpa" och sen fryser jag in den. Låter antagligen knäppt enligt vissa men jag blev tipsad av barnmorskan! Bröstmjölk kan man tydligen aldrig ha för mycket av!

Jag tänkte försöka fylla frysen, målet är att ha så det räcker tills Sibellan blir myndig och kan köpa mat själv! Skämtåtsido, bra att ha ifall jag blir tvungen att lämna Simon ensam med Sibelle nån gång. Bara att värma upp och mata! Asbra!


Kommentarer
Postat av: emilie

vilken drömkille; http://www.familjeliv.se/Forum-4-252/m50398835.html

2010-01-30 @ 15:07:07
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0