3s + 3s = Tres (Therese), Sibelle, Simon & Shirin

Jag och Simon har njutit av hans ledighet genom att äta gott och titta på Let's dance, robinson-finalen (Jag älskar att Hasse vann!!!) och massa annat skit! Igår var vi hos min gammelmormor hela dagen, där vi bland annat tog generationskort. Vi är ju fem generationer med Sibelle! coolt

Idag har jag haft besök hela dagen! 
Evin kom, Daisy med lilla Nathalie och sist men inte minst farbror med hans Pernilla. Det har varit väldigt trevligt!

Shirin har dessutom gjort mig sällskap hela helgen. Asnice! Jag har lyckats övertala henne att stanna över natten också, så nu är hon och Simon i centrum och hyr film. Hoppas det blir New moon (!), jag har inte sett den än... Sibellan ligger och sover för tillfället, hon har varit vaken heeeeeela dagen. Hon är så snäll och lugn, alla blir imponerade! hihi

Nice mat as hell lagade jag idag! Kycklingfilé med pommes och vitlöksbröd.


Jag och Simon har antagligen bestämt datum för dopet, 6e juni. Nu ska vi bara höra med alla om det passar!

 



Jag tycker Simons profilbild på Facebook är sötast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0