Overall

Idag har vi åkt runt precis hela dagen. Handlat ett par julklappar som var kvar på listan, en ny overall till Sibelle och lite annat...

Jag blev lite ledsen när jag gick in både på Babyland och Barnenshus, där jag "sett ut" en overall till Sibelle, och dom inte hade den kvar i hennes storlek på någon av affärerna. Inte skulle dom få in den heller! "Kika på internet" fick jag som tips. Men det värsta är att jag gjorde det först, att dra till affärerna var min plan B. Så den overallen är ju så gott som körd tyvärr. Jag hade tänkt mig Didriksons Tucky Coverall. Det fick bli en från H&M istället som är helt okej fin. Min plan C...
Hon ska få testa den imorgon och jag hoppas att den är lite förstor. (så hon kan ha den hela vintern) Jag tog strl 80. Den var slut överallt i strl 86 tydligen... Den hon har nu sitter precis och är en strl 74, så det finns ju hopp. Annars får den åka tillbaka!


Nu är det ny städat och fräscht här hemma iaf. Jag blev precis klar! Så när Sib har somnat ska vi nog titta film, eller något annat lugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0