40 minuters "telefonprat med Emilie" senare...

Simon och jag tog en runda på stan i Enköping idag. Eftersom han var underbarast och tyckte att jag skulle behålla båda skjortorna hade jag bestämt mig för att inte köpa något mer! Tänkte att vi kikar lite åt honom istället...

Han hittade ingenting som han ville ha... men det gjorde jag. Så underbar som han är (♥) säger han åt mig att jag borde köpa dom, dom finaste blommiga tightsen som finns ute i butiker just nu! (Enligt mig) Så det gjorde jag, såklart!

Det är alltid så på våren för mig! Kläderna är så fina, så jag vill ha allting! Sommarkläder tex tycker jag inte alls är lika roliga!


Skorna köpte jag för någon vecka sen. Hade spanat in dom tidigare i år och sen hamna dom på rea, då slog jag till! (H&M, nu 150kr)


Det är ganska töntigt att lägga ut bilder på vilka kläder man köper egentligen? Haha
Men någon där ute någonstans bakom en datorskärm i något främmande land tycker säkert att det jag köper är intressant!
Om inte! Så får jag iaf gott samvete när jag delar med mig av mina (enligt mig) bra köp och fynd! Nu vet ni det! haha

Kommentarer
Postat av: emilie

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article7029446.ab



OMG

2010-04-27 @ 13:55:29
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0